tirsdag den 23. juli 2013

Montréal i underbukser er sgu okay

Sidder nu på den store tagterrasse i mørke underbukser. Jeg er blevet bedt om at aflevere mine Nike-shorts, fordi der tilsyneladende skal vaskes netop nu. Jeg har ikke så mange shorts med på turen. Så nu sidder jeg altså her i underbukser og drikker Twisted Old Vine Zinfandel, mens tørretumbleren hakker og hoster.
Snakkede med mor i dag. Glemte helt at tale svensk. Hun har næsten offentligt udtalt, at jeg ligner en svensker, der har tygget alt for for meget skrå ... Har ellers altid syntes, at man i det mindste burde opføre sig ordentligt overfor sin nærmeste familie.
I morgen skal Char og jeg lege saks-papir-sten næsten hele dagen. Ungerne, som ellers ikke lægger mærke til ret meget fra bagsædet, opdagede en forlystelsespark med 11-12 afsindige rutsjebaner, da vi nærmede os det centrale Montréal.
Glæder mig til om 23 timer, når morgendagen er overstået.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar