onsdag den 31. juli 2013

Toronto Walk ... Find din indre Henning


13 kilometers slentren gennem Torontos gader udløser ølsmagning på to lokale bryggerier.

Det var umiddelbart efter, vi havde betragtet køen til at komme op i CN Tower. Den var omtrent lige så lang som tårnet er højt.
Jacobs indre beboer, Henning, konstaterede med sin svært hæse stemme, at der skulle han ikke op! Jeg ville gerne ... Og det kunne jeg nemlig sagtens stå og sige, fordi jeg vidste jo godt, at ingen ville med med mig, og at det var en dødssejler at stå i kø i to timer og vente på, at mor skulle meget højt op i luften i en glaselevator for at kikke ned gennem et glasgulv.
Hvis der boede en mand, der hed Henning i mit hoved, ville han også være en grim krysteragtig en. Jacobs Henning er vel nærmest en småvrissen ældre herre, som sjovt nok har fået sit helt eget kamera ... Som om Familien Elektronik ikke havde nok i forvejen. Henning og/eller Jacob bryder sig nemlig ikke om at stå med et stort kamera fremme, hver gang han skal fotografere, og han/de mener, at de får taget en del flere billeder med det nye.
Jeg mener, at det generelt er svært at fotografere, når man har glemt sit kilotunge kamera i en bil som er afleveret til valet-parkering, (så man dermed ikke er klar over, hvor den befinder sig, men nu har en seddel med et nummer på, der beviser man er billejer).



Nu er problemet så, at der i mit hoved åbenbart, ifølge Maya, bor en mand, der hedder Flemming!?
Han taler også med en hæs stemme, og jeg ved, han er meget tykkere end mig, for vi kan ikke rigtig være i mit tøj på samme tid ... Det kan nemlig ikke have noget med fadøls/ost-på-alt indtaget at gøre. Maya har skrevet en bestseller, dvs. det er den bog på turen, der har været læst/hørt flest gange. Det er nemlig en lydbog lavet på Book Creator om en, der har en isbod. Svært lige ellers at opsummere, hvad den dybere og egentlige handling er, og hvorfor vi pludselig alle taler med hæse stemmer i offentligt rum, og især når der optræder ting i nærheden, man ikke bryder sig om. Og ja, vi har det alle godt! 
Vi har haft glæde af en mail med anbefalinger fra en herboende dansker, og har nærmest gået hendes rute, og heldigvis er byen stor, men gåvenlig. Hvis man ikke har gået nok har hotellets fitness center og poolen nærmest åbent nærmest i døgndrift.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar